Saturday, March 21, 2009

~ Kenakalannya Aqilah ~

Dua tiga hari ni...inilah keje Aqilah...mama risau takut dia katup pintu...tak memasal je...lagi satu...nanti roboh lak almari tuh...almari tu kan dah tercedera sikit masa memula beli dulu kan...lagipun berat Aqilah bukan 10 kg atau 11 kg...ini dah 14kg...klu papan tu jatuh ke pecah ke....kan dapat penyakit...mama gak yang susah hati....tapi tuhla...degil ya amatla ini budak....hishh....


Tengok...sedaya upaya dia cuba masuk..


Aqilah...Aqilah...


Tengok...itu belum part dia main tido-tido dalam tuh...

11 comments:

~ yus ~ said...

hehe..biasalah tuh kak. Budak baya aqilah n abid memang macam tuh..Tu baru seorang tuh kak, kalau mcm saya nih, 3 orang kadang tuh buat perangai sekali..sakitttt...huhu

diniedinar said...

bebudak mmg itulah kejenye..my doter pun gitulah gayanya..tp dinie ada terbaca satu artikel dulu. tak ingat sapa tulih..tp dlm artikel tu kata, budak yg kreatif mmg kejenya suka menyepah menan & buat benda2 yg tak terpikir dek akal org dewasa..sbb otak dorang dok ligat berjalan ;D

syareena said...

samela ... adam auni pun gitu...

klu bdk x gitu, luar biase namenye hehek

@_da said...

hahah so cute... akak kalau cari dia ilang.. cari la dlm almari tu yerr.. hehhehe

mama_Lieya said...

biasa ler tu..tu dah kira ok ler dia tak sepah kan...
anak mama...suatu masa dulu la..skrg dah tak wat...dia suka slongkar almari baju dan pakai baju 2 3 lapis..
penat menyimpan..penat membasuh..

isya said...

ok la tu kak,aqilah kan tgh mmbesar..hehe

umIE a.k.a saLMi said...

kekek..mcm cik mie je aqilah ni main2 dlm almari ek..

psstt...kak, apsal sy nmpk pink aje bjnye si aqilah tu? ekeke...

Noina said...

terima kasih yek mama aqilah..hehe..

CuTeMiUt78 said...

heh..heh.. seboleh2 dia nak masuk duk kat situ ya

bOnda said...

klakOr tengOk gaya aQilah ni..
budak2, memang daya penerOkaan depa sangat luas! =)

my qaseh said...

Alahai..kiutnya laa dia tue dlm lemari pink nya hehe..