Saturday, March 07, 2009

~ Mama Di Hospital ~

Sebenarnya mama tengah boring ni...boring ya amat...mama kat hospital tunggu papa kotlah boleh discharge ri ni...tapi tunggu doktor pun tak muncul-muncul...sampai bilalah mama & papa nak tunggu ni...nurse ni kata...kena tunggu doktor pakar tuk berikan kebenaran discharge...cheeeh...sampai bila nak tunggu pun tak tahu lah nih...mama dah naik boring dah sebenarnya nih...Aqilah mama tinggalkan kat rumah dengan atok n Cik Ngah dia...fush tak laratla nak bawak dia ke sini...serik...serik...semalam petang...mama bawak Aqilah...ya allah ya rabbi... tak diam sesaat...dengan papa-papa pun dia panjat...kebetulan bilik papa katil sebelah kosong...dok memanjat je keje dia...konon nak tengok view KLCC....dari bilik papa nampak view KLCC n Menara KL...pastu mengamuk lak...nak main suis la emergency bell la....adoihai..memacamla...masa tu mama dah nekad...last la bawak Aqilah ke hospital...pas ni memang tak bawak lagi arr..serik..serik.. Act...Aqilah pun tak berapa sihat sebenarnya demam... semalam balik tanpa papa....sampai umah dia tanya....papa...papa...nak papa... tapi bila kata papa tak de, papa keje...elok lak dia diam... Seperti di entry sebelum ni...mama memandang dugaan ini sebagai satu dugaan yang mengukuhkan ikatan kasih sayang kami sekeluarga... dengan Aqilah yang demam semua...malam meragam...menguji tahap kesabaran mama jugak kadangkala...tapi tuhla...semuanya harus dipandang dari sudut yang positif...bersyukur je dengan setiap dugaan...alhamdulillah...dugaan kita cuma sedikit dari dugaan orang lain yang lebih besar dari dugaan kita...kan....

10 comments:

DYLA said...

kak,
moga papa aqilah cpt sembuh

bOnda said...

yup sis, mOga papa aQilah sembuh cepat2..

CuTeMiUt78 said...

oh..byk2kan bersabar ya put3.. semoga papa aqilah cepat sembuh hendaknya

My Blog said...

aa byk bersabar ya... insyaalah tak lama lagi oklah tu kan.... moga cepat sembuh ya... lepas ni leh gi KLCC lagi.. bawa aqilah jalan-jalan...

My Blog said...

aa byk bersabar ya... insyaalah tak lama lagi oklah tu kan.... moga cepat sembuh ya... lepas ni leh gi KLCC lagi.. bawa aqilah jalan-jalan...

kirana said...

moga keadaan pulih spt sediakala..sabar la kak ek..sesekali dugaan datang..

shiemz said...

Biaselah dugaan datang..semuanya ujian dariNYA supaya kiter sentiasa ingat padaNYA...watever, semoga cepat sembuh k..

Nad Eusoff said...

moga hubby mama cepat sembuh k

lady D said...

semoganya semuanya sihat seperti sediakala..aqilah jgn nakal2 tau..kesian papa n mama...

dakgilachoc a.k.a nani said...

semoga papa aqilah cepat sembuh...aminn...