Tuesday, March 24, 2009

~ Mee Sup Resipi Tok Ngah Aqilah ~



Semalam mama sampai umah pun dah lewat... papa dah request mintak mama masak...tapi tak nak makan nasi...dalam keta tetengah jem petang semalam...terpikir lak kat mee sup resipi Mak sedara mama kat kg sana nun...selalu tiap kali we all balik kg..mesti dia masakkan mee sup nih...so..call papa..kata nak masak mee sup cam Tok Ngah Aqilah selalu masak tu ok tak...so papa kata ok..go on ajelah...balik terus singgah kedai belakang rumah tuk beli sawi ngan mee kuning...bahan lain seme ada kat umah... lepas solat maghrib..terus mama masak...simple n cepat je...coz mama plan lepas setle makan seme..mama nak masak kek...cheh...kononnya.... nantila..entry kek mama citer kan lain entry ye....apapun....aqilah..papa...n atok aqilah makan...nak habis satu periuk...hiks...rasa senang hati bila masak....n masakan kita habis...ni yang buat kita bertambah semangat nak masak kan....

8 comments:

neezareef said...

mmg sonok masak2 org suke mkan smpai licin lak tuh

yuyee cap limau said...

mama nk resepi??nyum2 sedapnyer

CuTeMiUt78 said...

wah.. sedap ler tu.. smpi habis mkan.. bestkan klu kita masak family skkke mkan.. bersemangat masak gitu

atty's said...

ujan-ujan nie lapo nya peyut..

DYLA said...

nmpak sedapnya. dah lama tak mkn mee sup

Mak Su said...

kita org pempuan ni bila masakan kita habis dimakan, rasa seronok ek, tambah semangat lagi :D

JIVEBUMZ said...

terliur lak nengok mee sup mama nie.. sedap nie.. bak resipi nk try!! hii

Intanaziela said...

kak..lapar perut tengok mee tu tau...mana resipi...hihihi