Monday, March 16, 2009

~ Membacanya Suratkhabar ~

Hari minggu kan kita biasa beli suratkhabar awal-awal pagi...selalu mama n papa...layan paper je lepas brekfast...cam biasalah la jugak...haruslah Aqilah pun nak layan paper gak...orang baca paper..dia pun nak baca gak...


Orang baca..awak pun nak baca...tapi baca terbalik...camner tuh???


Sekali lagi kita paling tengok....dah jadi cam ni....
Dan...bila kita kata...Qilah kecik lagi...Qilah tak pandai baca paper lagi...
Dia jadi cam ni....selalu sangat klu kita larang...dia jadi cam ni....hish...merajuk la tuh konon...selagi kita tak ambik dia..selagi tu dia tunjuk perasaan cam tuh....adoihai....geram ada..kesian pun ada...

Boleh dia lending cam ni punya baik kat lantai...elok plak pelan-pelan je dia letak kepala dia kat lantai tuh...hish...Aqilah...Aqilah....makin besar...makin macam-macam perangai dia...


10 comments:

viruspadu said...

hahahaha sebijik kembar dia si nisa kalau merajuk

lg best, nisa siap lari2, terjun atas katil hahaha dah mcm drama swasta saya tgk,

depa ni lawak kan kak

tak jemu layan hari2

ratna said...

hik hik.. bole lak cam tu gayanyer.. nak berenang ker dikkk?

Abang Long said...

Rasanya dia ikut perangai si ayah atau si ibu ? hehehe

DYLA said...

la ingat tdo tadik. rupenya merajuk...

tu yg buat tak jadik nak marah tu..

@_da said...

alahai cutenyerr Aqilah merajuk.. sweet ajek... hehehe

ez said...

kak..csian dia kak..penat baca surat khabau..tu yg tertido ek..heheh

umIE a.k.a saLMi said...

kekeke..aqilah pandai majuk ekk..heheh...

nizza-abira said...

anak buah niza pun yg setahun lebih tu sama sibuk belek surat kabar bila org tgh membaca...
mulut dia pun sama bising, mcm org sedang baca...

tp sonok tgk gelagat diaorg...

hatiberbunga said...

ciannya Aqilah..

meh kt auntie meh!
meh auntie pujuk.. :P

bOnda said...

OlOlOlO..majuk ye sayang..
sweeeettttt ;)