Tuesday, April 28, 2009

~ Aqilah Menunggang Kuda ~

Ahad baru ni...we all kan balik umah MIL kat Sepang...so ambik kesempatan jenjalan kat pantai Bagan Lalang..sesaje nak ambik angin... Kebetulan ada satu kawasan ni kita boleh ambik peluang menunggang kuda... Papa Aqilah mulalah sebok nak bawak anak dia gi tengok kuda... apalagi... Aqilah macam cukup berminat la ngan kuda-kuda ni...tengok plak ramai bebudak menunggang... Abang yang jaga kuda tu...memula just nak letak je Aqilah kat atas kuda ni...tapi tengok Aqilah cam ok je...so dia try bawak satu round...waaa...bukan main eksyen tuh...


Tengok tuh....eksyen tuh....




Ok sayang...cukup dulu ye...nanti aqilah besar sikit...boleh tunggang kuda lama sikit...ok...

15 comments:

Diarihatiku1976 said...

amboi.. bergayanya dia naik kuda... pandai plak si qilah ni imbang badan yeerkk... besar dah anak ko ni...

Mama_lieya said...

wahh pandai nyer dia..

akak tu muka eksyen ker muka kontrol takut tue..??
serious semcm jer..
hehe...
tp syabas to aqilah sebab berani..

mama pong takut...
ngeh ngeh ngeh..

Mama_Aqish said...

wah sonoknyer Aqilah tunggang kuda...macam princess charming...

RaFFLeSiA MeRaH said...

dia naik kuda padi ke tuuu? apsal muka anak ko tu masam benor naik kuda? hehehe...takut gamaknyer yerk....

Siti @ nurie said...

wah....muka cnfidnt je atas kuda tu....ok tu kak...leh ganti si Qabil nanti,...

MUNIRA said...

braninye aqilah naek kuda!takde tanda takut2 langsung ;)

KV said...

bravo!! Berani sungguh dia!

lady D said...

wah kecik2 lg dah dpt naik kuda,auntie pun x merasa lagi...hehehe..malunya..

rynn2506 said...

nengok kan pic yg 1st skali tu aqilah sebijik cam mama dia.....haishh...anak mama la katakannnnn...

M@L@ said...

salam perkenalan...comei si aqila..berani yer.. naik kuda.. bagus2 jiwa berani...

p/s : kiter tukar2 link yer...saya amik dulu yer....

CoNniE said...

bestnyer... bagan lalang area mana kuda tu? org bsr leh naik gak ker?

Qasehku said...

Wah kiut jer dak cayang tue duk ats kuda..berani kan dia..caya laa Aqilah cyg..kalu Qaseh tk tau laa ntah2 dh meraung ats kuda tue heehe

neezareef said...

diam plak aqilah naik kuda
diam suke ke dia takut tu..

CuTeMiUt78 said...

heh..heh...heh.. memang pandai la aqilah tunggang kuda..

mummy_ayu said...

wah!berani la aqilah! Ian hari tu ada kuda kat PD suruh naik, dia takut..Boy tu..