Friday, April 17, 2009

~ Ceera Masuk Megazine - Harus Beli & Baca ~

Dah lama mama cari megazine ni...tadi kebetulan beli kuih kat kedai mamak kat bawah ni...terpandang megazine ni...so mama beli lah...walaupun si Ceera dah tulis semua kat blog dia...tapi tak per la...bagi support la kat kengkawan masuk majalah ni... kebetulan ada info yang cukup berguna kat majalah nih... yang penting...menjana pendapatan tu yang bagus tuh...iyerla..dari hobi tetiba dapat incomekan...mahu tak seronok ye Ceera....teringin mama nak ikut jejak langkah Ceera...muahahaha...tapi tuhla...mama ni bukanla jenis pandai bercerita...berblog ni cuma kegemaran mama saje...cam kita tulis dairi...cuma sejak ada anak ni kekadang masa kurang mengizinkan untuk mengadap PC... dan tentu Aqilah kacau...so jalan selamat...layan aje dia..dari layan blog...tapi sebab minat tu lebih...kekadang mama sanggup spendkan sejam dua selepas Aqilah lena....itu ajelah masa yang ada...

~

Bagus ceera ni...tak lokek ilmu...blog dia pun memacam tutorial ada...(Ceera sila take note tau...apapun ini pujian ikhlas dari akak).

1 comment:

gee ryder said...

wah dasyat dh msk magazine..ini sudah bagus