Friday, April 17, 2009

~ Ke Pasar Malam ~



Papa selalu bising..kalau mama gi pasar malam...seme makanan kat pasar malam tu mama nak borong...tekak ni sejak dua menjak ni...aduhai..kuat makan tullah...camana nak buat pun mama tak tahu...seme benda rasa nak makan...tetengah bulan cam ni..haruslah kena jimat cermat kan...wallet memasing pun dah menipis dah...tapi tuhla..kalau bab makan ni..mama mang kalah sikitla...adoiyai...nak makan sesedap je...kena tahan sikitla tekak ni...klu makan tak gemuk tak per....ni makan..makan...makan..rasa berat je badan ni dah...senamannya tak...bis camner tuh...kena ubah la perangai membeli ikut tekak nih...tak leh berterusan cam ni... klu tak habis rm50 henggit tu mang bukan mama la gi pasar malam...itu belum terpesona dengan tudung memacam stail kat pasar malam tuh....aduhai..kena berubah..kena berubah...harus berubah! harus!

5 comments:

Mr PenyuBiru said...

meriahnye makanan. menambahkan lagi godaanku dipagi ini.

:: HUSNA :: said...

kite pon same kak klu pegi psr mlm rase sume nk beli... dh mcm2 ade jual kn...

Qasehku said...

Sdap jer npk soto tue..

lady D said...

wahhh byknya benda mamam...berselera sgt ni mama aqilah,ntah2 d isi pe...hikhikhik

neezareef said...

mmg la kalo dah ke paso mlm tu ade je nk bli
bau2 dah ler sedap..lalu dpn gerai tu na..gerai ni nak...
skali bli blk umah..tebaring2 nk abiskan mknanan