Friday, May 22, 2009

~ Botol Susu Avent Dari Zura @ Mama Auni ~

Tadi mama keluar shoping barang-barang sikit...(bisnes kecil-kecilan)hahaha... Kebetulan Zura @ Mama Auni nak bagi botol susu Avent yang kebetulan dia beli Auni tak nak pakai... Act mama nak bayar... tapi alahai Zura tak nak lah plak... tak sedap betul lah rasanya... Tapi dah orang nak bagi kan...mama terima jekla...
Alahai Zura... lepas jumpa baru akak teringat...lupa nak snap gambar dengan Zura... eiii... frust je rasa... sebab mama sebok dok pilih barang tadi kan... lain kali kita jumpa lagi ye Zura... harus kita ambik gambar ye... Zura ni kecik molek je.. sweet je...macam anak dara... sapa sangka dah ada anak sorang ye Zura... thanks so much dari akak ye....


Siap bagi paper beg DBKL... cantik paper begnya...


Rege barangnya ni pun boleh tahan... hish... macam tak sedap betullah mama tak bayar kat Zura nih... Apapun...terima kasihlah banyak-banyak...

7 comments:

:: HUSNA :: said...

org memberi kite merasa...

mama auni firdina said...

huuhuh..xpe,zura ikhlas nk bg..laen kali kite amek pic k..HARUS!hehhe..

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

wahh rezekieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee .. baik hatie zura tue ;-)

neezareef said...

avent mmg la kan mama
teats dia je dah nk nangis nk bli klu koyak
tp org dh bg
kita doakan je dia

zh-ena said...

jgn tolak tuah..terima ajer

ieyla said...

Rezeki jangan ditolak,dah ada org yg bermurah hati nak beri terima je dgn hati yg ikhlas...baik hati betul k.zura tu....

rynn2506 said...

rezeki aqilah la tu kak...
terima saje ngan hati terbuka....
mana tau pasni rezeki cik zura makin btambah dek krn kemurahan hatinya itu..hehehe