Friday, May 22, 2009

~ Kenapa Dengan Gen-2 Mama?? ~

Aqilah memang peminat bedak... semua budak baya Aqilah mama rasa memang klu dapat bedak...macam dapat apa je kan.... Aqilah pun gitu... ntah camana dia leh jumpa bedak dalam keta mama ni...?


Walau dimana Aqilah berada... kalau dapat bedak....sokerrrrr...


Eh...apa diorang buat dengan keta mama nih..???


Keta...bapak...anak seme pakat pakai baju merah....huhuhu... peberet kaler papa la katakan ye...






"Awak kan Aqilah...kalau dapat bedak tak tahu mama nak kata la..."
Citer selanjutnya...apa diorang buat kat gen2 mama tuh...Continue di next entry ye...



7 comments:

:: HUSNA :: said...

mesti aqilah tuang bedak dlm keta mama kan.. kan.. kan...

SyaNa said...

kak mmg pun..anak sedara sye baya aqilah dpt bedak kemain dia 2 beradik buat pojek..

neezareef said...

ntah2 abis wangi 1 kete mama dgn bedak aqilah

zh-ena said...

mesti aqilah tuang bedak dlm keta kan..abis la putih semua seat tu

mummy_ayu said...

aqilah tolong bedakkan gen 2 yer???? kenapa budak budak suka bedak yer? my Ian pun kalu jumpa bedak, gula -gula pun dia tak heran..musykil?

Intanaziela said...

kak...nak pasang dvd player dalam kete ke?

Oyis said...

wah... dah pjg la rambut aqilah!comey...