Sunday, June 21, 2009

~ Betapa Gemoknya Mama...sob...sob..~

Mama rasa...dah tiba masanya untuk mama berdiet... bila tengok gambar nih... adoihai...rasa nak jerit je...betapa gemoknye mama...


Itu baru fokus tang muka... dagu dah berlapis dah weeeh... adoiyai...belum tengok tang badan... mahu meraung gamaknye tengok gambar klu snap sampai bawah....sekarang mama tengah mengumpul kekuatan untuk berdiet... Act... mcam mama nih... sebenarnya tak tahan godaan... mama bukanlah hari2 masak kat umah... tapi selalu lah gak masak... untuk suami dan anak kan.. bis diorang nak makan... dah tentu tanggungjawab kita... masak... dah tentula kita pun makan sama..takak nak pandang kot... hish.. tak patutlakan...tak sampai hati lak takat tengok je lauk pauk yg kita masak... harus kita bedal gak kan... emm tapi tak per... Insyaallah dalam seminggu lagi mama akan berdiet habis-habisan... ahak... yer ke nih...? atau sekadar omongan kosong..yang tak memberi makna... hish.. kena nekad... tak leh main sambil lewa... kata nak kurus...kan... harap kalian beri semangat untuk mama ye...

12 comments:

MatAhaRiKu said...

hehe..bila muka tembam itu yg tak sedap ditgk..kan..takpe..kuatkan semngt..yg penting tekad..n jgn smpi skit lak..amalkan diet yg betul..syur buah mesti makan byk..n 1petua..makan sebelum lapar

DYLA said...

kak,
tembam2 pun manis ler..

btul kak, sy dah lama nak kurus. asik byk halangan sbb tak tahan godaan. hehe

ppb_ppkp said...

insyallah..makan sebelm 4 jam sblm tidioq..bykkan makan buah n sayuq..excercise,,insyallah

yatie chomeyl said...

good luck with ur diet..gambatte ne

p/s: apakata mkn resipi org dlm pantang, mesti senang nak diet ;)

::khai_sweetgurl:: said...

go go gurl..
u can do it.. i trust u..

Aqilah bagi semangat kat mama tau..
mama nk makan byk je aqilah marah tau.. hehehe

saya! said...

Kak.. tembam2 pun nampak ceria je tak pe.. Jangan diet sampai seksa diri!!

gee ryder said...

takpe kak, sket ari lg nk posa...kurus la nanti hehe..

saya pun tembam gak kak..nmpk je konon bdn kecik

shiemz said...

hahaha..nak diet ker~!?? Betul ker niee...~!? Hns... mcm x caye jerk... kui kui kui.. xpe², besan aku support hang... Dpt barang nt terus makan kay... Jgn jadieq mcm aku... hangat² taik ayam.. wekeke

Mama Qaseh said...

Alaa tembam jer tkpe yg yg pntg msih vogue apa..bkan mok sgt pn sya tgk..sesedap mta memandang lagii

rynn2506 said...

teruskan usaha kak..
kite nyokong dr belakang k..........

ieyla said...

Marilah kite sama2 berdiet agar kite puas hati dgn diri kite sendiri...tak seronok tengok org dapat pakai baju cantik2 tapi kite.....Selamat berdiet...

zh-ena said...

takper cha yok chayok

klu nak kurus
pose jea la sng kan
klu nk lg kurus blh try korset yg ena jual :D