Saturday, June 20, 2009

~ Shoping Bersama Aqilah ~

Semalam mama dah janji nak belikan DVD tuk Aqilah... sampai speedy tuh... bebudak Speedy tu punyala suka kat Aqilah...ahaks... mama lak yang perasan... act kitorang tak la selalu gi situ.. dalam sebulan sekali tu ada la... cari CD tuk Aqilah kan... budak-budak speedy tu leh kata... eh lama nya tak datang... awak ni makin comella... kata Aqilahla... bukan kat mama... hiks... klu kata kat mama... confirmla rabun budak tuh kan...


Dah sudah... jom balik...ujung bulan ni... nampak apa pun kat shoping mall ni kena wat tak nampak....hiks....(abaikan baju sendat Aqilah itu ye...)


Ni je beli... Album CD tuk Aqilah.. sebab CD dan DVD dia..bersepah2 tak de bekas... konon nak beli citer Barbie... tapi Aqilah nak citer Garfield nih... beli ajekla.... rege sebenar RM59.90 tapi ada less jadi RM29.90... mama n papa je yang lebih tengok.. tapi Aqilah pun suka.. sebab kucing kan.. dia kan peminat kucing... hiks... ok... tuh je citer di hari sabtu....


8 comments:

Mr PenyuBiru said...

bestnye Aqilah dpt DVD.

saya tak pernah ajak anak saya beli DVD kat speedy atau mana². biasanya dunload kat internet je.selebihnya layan kat ASTRO.hehe

ibu_umairah said...

sama le kite g speedy bukan cari dvd cerita kite,tapi cerita untuk anak-anak!!!!!!!!

Delima said...

aqila suka kucing ke? alalalala so sweet.. aunty tgk aqila dh makin tembum la...mesti mama kasik mkn byk nehhh.. tk mcm hannah, kaki je makin panjang, badan kurus... esok adik dia lg beso dr dia la tu agaknya..

cokolat said...

wah.. awek sorang ni makin chubby la!!!
lama aunty tak jenguk dia kat sini..
gewam aunty tengok ni, rasa nak geget je!!!

akak.. tudung yang akak pakai masa besday qilah tu saya sukalah. saya suka tudung belang2 skrg ni.. akak beli dekat mana yer?

Jiey^Mien said...
This comment has been removed by the author.
Jiey^Mien said...

Kak, kalo nak cari CD nursery rhymes kat mana ek?

Mama Qaseh said...

Wah dh pndai request CD ye cyg..sweetnya dak ni

zh-ena said...

tumpang sekaki layan garfield :D