Monday, June 08, 2009

~ Suasana Majlis - Besday Party Aqilah ~

Atas permintaan... ada sorang tu sebok sangat dah tak sabar nak tengok gambar-gambar lain kan... ni plak gambar suasana party... u all tengokla kenakalan Aqilah... sapa yang datang tuh... mesti tahu camana tak diamnya Aqilah...


Ni gambar Aqilah wif cousin...


Ni Cik Ngah dia kot snap... Aqilah tengah melompat... hahaha...


Berkawad plak dah tetengah orang....


Belon tu yang dia excited sangat..sebab banyak kan...


Si Amir tu pandang je... tak leh wat calun makwe tul la minah ni...agaknya tu kot yang amir cakap....kan amir kan...hiks...


Auni pun terkedu kot... apa hal la cik kak ni... tak diam sesaat....


Waaah... sampai je Cheky... Aqilah suka...memula cam pelik je.. tengok ayam besar...


Time ni lepas salam ngan Cheky... kelakar sungguh... lepas salam je leh sorok tangan dalam kain... ape lah nak oi... malu ke... takut ke.. mama pun tak tahu la...


Lepas tu dia suka ya amatlah ngan Cheky tuh... dok asyik main ekor ayam tuh je...hahahaha...


Cheky suruh Aqilah menari.. dia pun menari la ntah apa-apa...


Tima kasih bagi Aqilah adiah....

Ok..tu je buat masa ni...esok2 sambung lagi...nanti ada lak yang naik muntah tengok gambar-gambar besday Aqilah ni....


6 comments:

shiemz said...

selagi x nampak batang hidong aku anak beranak dlm nie, selagi tuh aku x pueh hati... wakakaka

M@L@ said...

ala comey aqila..meriah nyer majlis..sedondon merah nyer makngah...

Zanna_MamaBatrice said...

checkynye anak dara sorang nie...
selalu kids nie takut ngan chicky tukan...tp aqilah brave ler...siap salam and main2 ekor chicky erk....gud girl lah aqilah...kalu auntie pun...4 5 kali pikir nak salam chicky ke tak...he he he

comel anak dara tu ngan dress merah sis.....

zh-ena said...

gambar aqilah melompat tu mmg cantik..

gee ryder said...

sonok nampak aqilah tu...
dia dah pandai..

cute laa gambar tgh melompat tu hehe

IeDa said...

akak buat kat KFC mana kak?? cantik deco dia..