Monday, July 13, 2009

~ Kek Marble Lagi ~

Dah lama sangat nak buat sebenarnya... tapi tak terbuat-buat.. asyik bertangguh jek... petang semalam kebetulan mama dok rumah... mama pun kelentung-kelentangla kat dapur buat kek marble Mummy Sha ni... peberet...n resipi dia mama ubah sikit tang susu cair tuh... sory momy sha... saje oter sikit...hiks...






Hodoh plak rupanya....ahaks... sebab mama tak asingkan adunan pada warna-warna.. mama main letak je warna kat atas adunan nih...(Dasar pemalas kan...makan nak..tapi malas....huhuhu)


Tarraa...tak sabar...tak sabar nak potong...tengah pepanas nih...


Dah potong...tengah panas-panas nih...sedapnyee.... (Ada orang dah lupa diet dah...ahaks...)


4 comments:

Syima ~Mama Kyra~ said...

wah..rajinnya buat kek...sy masa bujang je rajin buat..dah kawin ni malas psl takde sapa yg nak mkn kalu buat.. asben pun tak suka kek.. :(

cokolat said...

sedap ler kak..
saya memang suka kek marble ler..

MRS. K said...

takpe kak, rupa kurang cantik tapi rasa sedap!! tu yang penting.. cam orang jugak, klu rupa cantik hati busuk tak guna gak!!

hahaaa.. tetiba lak emo!!

shiemz said...

mencik la besan nie..kata nak kasik...:p