Sunday, July 12, 2009

~ Menu Diet Mama ~

Bila banyak sangat entry pending... mama dah tak tahu mana satu entry nak didahulukan... ahaks... gambar banyak simpan.. tak tahu mana satu nak dload dulu... ni semua gara-gara Acer mama kat umah ni buat hal.. klu tak... memalam mama gigih la jugak buat satu ke dua entry untuk esok atau lusa... bila Acer ni dah kong.. n papa hantar gi klinik... tuh yang banyak entry dan gambar yang pending... mama pun tak tahu mana satu nak didahulukan... sebenarnya gambar kat bukit tinggi ada lagi tak tempek.. tapi tuh la... rasa citer dah lama... cam tak syok nak citer lagi kan... tapi tak per la...untuk kenangan mama akan tempek gak sikit lagi gambar di Bukit Tinggi...insyaallah...



Ni Sandwich mama... untuk menu diet... hahahhaa... makan dua sajork.. ini pagi ni nyer sarapan... kadang2 malam pun mama buat sandwich... papa ngan Aqilah pun ngap ajer... hiks....

6 comments:

Eita said...

akak ita nak...

eynda said...

Nampak yummyyyyy :-)

rosmona said...

walaupon hanya 2 ketoi sandwish, tp sangat menggiurkan ayaq liuq..

zue_annie said...

nyum2 sedapnya..my feveret tu

Nana said...

terlior plak eh tgk sandwich ni

DYLA said...

on diet ke kak? nak itutttt