Saturday, July 18, 2009

~ Satu Lagi Tudung Kesayangan Mama ~

Ni satu lagi tudung kesayangan mama...
Tapi tolong abaikan kegemukan mama itu ye.....
Pagi ni mama malas nak menulis...so jom kita layan gambar yang tak seberapa ini ye...
Pagi sabtu ni plan dengan cik ngah Aqilah untuk shot gambar kat Taman Tasik Titiwangsa.. klu rajin bangun pagi la...ahaks....











10 comments:

~ yus ~ said...

wahh..berkenanlah dengan tudung akak yg nih....cantik!

Diarihatiku1976 said...

amboi... sakan ko posing ekk.... almaklumlah.. dah kurus dari biasa...huhuhuhu...

zh-ena said...

rasanya setiap org perlu ader tudung mcm nie kan..mudah utk di pkai

azzamoro said...

same la muka anak & mak.. hehe

eynda said...

Lawa pakai kaler merah2 :-)

shiemz said...

Mcm ku kenal jer tudung ituew~?? Adakah tudung yg kiter keluar bersama ituew?? Sape yg pilihhh.... aku kan..kan....? hahaha

atie said...

Merah tu mak ngah...hihi. Tapi memang cantik pun, geramlah tengok aqilah ni mama....rasa cam nak cubit2 je pipi dia.

EIJAM'S FAMILY said...

sakan posing cik kak...huhuhu mmg cantik tudung tue... ditambah senang pakai...

Elyn said...

merah my pebret kaler..... suit ngan u yg putih kulit nyer huhuhu

sweetslook said...

Jom singgah tengok tudung cantek cantek kat http://sweets-look.webnode.com