Wednesday, August 19, 2009

~ Pentingnya Vitamin C Dlm Keadaan Sekarang ~


~ Oren Goodday baru beli kat kedai mamak kat groundfloor memula tadi nak rembat Oren Twister tuh...tapi tengok Oren Goodday ni lagi kaya dengan Vitamin C...~

Kesihatan mama agak kurang memberangsangkan (hahaha..ayat....ayat tak leh blah tuh)sejak sabtu lepas... dah gi klinik doktor just kasi antibiotik, ubat sakit tekak dan spare ubat demam... tu je... tekak mama stil sakit dari hari sabtu ri tu..tapi bila pagi je bangun tido... pastu dia ok je... tapi hidung cam tak selesa... lum selsema lagi... pesal doktor ri tu tak kasi spare ubat selsema untuk mama kan...mama pun tak mintak... eiiii...mesti kes nak suruh datang klinik dia lagi nih...cis... So.. hari ni hidung rasa tak selesa... harus makan dan minum benda-benda yang lebih mengandungi vitamin C.. dalam keadaan memacam penyakit sekarang ni... kalau boleh tak nak la kena selsema...batuk..demam bagai... doakan semoga sakit tekak mama tak melarat ye kawan-kawan semua...kerana kita ada keluarga...kalau salah seorang sakit...harus berjangkit kat anak...sebab anak stil kecik lagi...doa-doa cepatla mama baik...

9 comments:

FIESYAH said...

syah doakan mama aqilah cepat sembuh...

syah ni pun dah 3 minggu batuk x ilang2...arap2 x de pape ar...tulah takut sekarang ni mcm2 penyakit...insyallah, arap sumenye ok...

cokolat said...

cepat2 sihat yer..
mmg risau kalo kita sakit ni sbb takot berjangkit dekat anak plak kan..

the best way makan buah raw kak..
epal hijau, oren.. buat jus kalo jemu.. makan epal ijau dapat jugak kuruskan badan.. hahah!!!
but betol kak.. its work!

Intanaziela said...

kak..semoga cepat sembuh..kena makan banyak makanan yang ada vitamin c tau...semoga cepat2 sihat....

nURmALa mAZLan said...

kak
kita suka peel fresh
x pon tropicana tu
sedap oooo

ieyla said...

Semoga cepat sembuh....:)

YanDarwisy said...

Akak, company tempat yan bekerja byk buat vitamin C. Champs Vitamin c..Actually bagus utk ketahanan badan

zh-ena said...

mkn sekali buah epal hijau..bagus tu mama

Diarihatiku1976 said...

aku doakan ko cepat sembuh gak... makan ubat .. jgn harap sgt vitamin dari air tu...

~theha~ said...

moga cepat sembuh kak..kurangkan cium2 aqilah..hehe...takut jangkit kt die lak nnt....bebudak klu xchat lg kesian...