Wednesday, September 02, 2009

~ Hanya RM29.00 ~

Dah berapa hari cuti dari berblog... terima kasih la pada yang setia berkunjung... terima kasih banyak-banyak dari mama... mama tak sempat terikat dengan kursus selama 3 hari... hari ni last... bila malam... maklumla bulan puasa ni... penat sangat rasanya... memacam kerja nak buat... dengan Aqilah yang selalu tidur lewat... camana la nak sempat belek blog ni...

Hari tu ada ternampak banner nih....kat Ampang Park...



Kebetulan gambar terlalu banyak dah kat pc dan pendrive yang belum dicuci... so mama ambik kesempatan nak try 100 keping hanya bayar RM29.00... petang dah siap...



Berdebar-debar gak nak tengok hasilnya.. maklumla sekeping RM0.29 sen kan... kot buruk benor rupa gambarnya kan...



Apapun...alhamdulillah... memang cantik deboomm... murah dan berkualiti... ingat nak cuci lagi 200 keping...

4 comments:

mummy_ayu said...

bagusnya..nak gi jugak la..tq for info!

leadleedeea said...

hish murah laaaa....lead pon nak terjah jugak laaaa...ampang park yek? heeeeeee bagus2..

iswatie "colours of life" said...

kak puteri.....


sampai bila promo dia...isk..kalu dulu jalan kaki ja pi ampang park g opis tuh

Sue said...

ehhh murahh. sampai bile ni? ape nama kedai nye?