Monday, September 28, 2009

~ Raya 2009 ~

Alhamdulillah... raya tahun ni rasanya lebih meriah dari tahun lepas... mungkin disebabkan Aqilah pun dah semakin besar... dan dah tahu serba sedikit kemeriahan hari raya... dah tahu nak angpau raya... kelakar sungguh... setiap kali anak-anak jiran datang... bila kitorang agihkan angpau raya... Aqilah pasti bertanya.. `Qilah punya???' hahaha... kelakar sungguh... dia nak jugak angpau dia... mungkin keletah anak yang semakin bijak membuatkan raya tahun ni lebih meriah... itu baru sorang... kalau berdua...bertiga... pasti lagi meriahkan... insyaallah teringin rasanya kalau diberi rezeki... tahun depan dikurniakan adik untuk Aqilah... ahaks...
So... ini lah gambar yang mama janjikan di entry lepas... mama tempekkan sekaliguslah ye... ini lah kenangan kami sekeluarga di pagi raya...


Inilah keluarga kecil kami... yang duduk tengah tuh... atok saudara... Aqilah panggil Moyang... umur dah 90 tahun tak silap mama... Aqilah suka sangat dengan Moyang nih... jadi kawan main dia la bila balik kampung... sebelah kiri moyang... mak saudara sepupu mama...


Mama rasa... mama gemok sangat dalam gambar2 raya ni..
tapi tak pedulilah... tempek jugakla...


































Oklah.. cukuplah kot kan... raya pertama kitorang beraya ke rumah saudara mara yang dekat-dekat rumah je... dan raya kedua giliran bertandang ke rumah saudara mara yang jauh-jauh sikit... dan raya ketiga... mama pulang ke rumah mertua di Sepang... raya keempat beraya ke rumah ipar duai pulak... raya kelima.. balik ke rumah di Ampang... raya ke enam ada agenda lain... raya ke tujuh.. mama balik ke kampung semula untuk menjemput Atok Aqilah... raya ke lapan pulang semula ke Ampang...

6 comments:

Jaja said...

sweetnya aqilah berbaju kurung =)

mai la datang beraya rumah Qistina =D

DYLA said...

makin comel qila dah besar. rambut bukan main lagi.. lebat..

FIESYAH said...

syukur alhamdulilah, moyang aqilah dpt g beraye utk tahun ni...

sweet lah aqilah...
SELAMAT HARI RAYE

mummy_ayu said...

comeinya aqilah pakai baju kurung...rambut panjang yer..

shiemz said...

aku suka benor tgk besan aku bergambo peluk2 ngan somi tersinter... lomentik la katakan.. hehehe... mcm zaman dara²an gituew... hahah

CuTeMiUt78 said...

selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin..
wah.. cantik2 aaar... sweet je tgk aqilah berbaju kurung