Tuesday, September 15, 2009

~ Sampul Raya Mama ~

Sebenarnya... memang tiap-tiap tahun mama tak delah kisah sangat pasal sampul raya ni... tapi tahun ni... mama tengok sampul raya CIMB... aduhai cantik sangat... cam corak songket gitu.. mulanya tengok member ofis ni dapat... punyalah berebut ngan dia... satu pun dia tak kasi.. cedey... kebetulan sorang lagi member ofis dapat.. kasila satu kat mama.. satu je... dalam hati.. kalau dapat banyak ni mesti best... tapi saat sekarang ni... harusla dah habis sampul-sampul raya kat bank kan... selalu cam tuh... Alih-alih petang tadi... papa balik keje... bawak satu bandle sampul raya yang menjadi pujaan hati mama tuh...banyak ya amat...


Cantikkan...?



Itu saja antara sampul raya yang mama dapat... syoknye banyak... rasanya.. tahun ni kitorang pakai sampul raya CIMB saje lah.. memandangkan designnya cantik dan kami dapat banyak... lelain tuh... kendian-kendianla guna... hiks...

p/s ~ Cik Ngah Aqilah... Nak ke? Sila Mintak ye...ahaks...

20 comments:

Diarihatiku1976 said...

aku pun dapat gak sampul duit raya dari cimb ni... samalah kita nanti ekk..

mama auni firdina said...

kakkk,nk gak la sampul tueee..zura xdpt le..heheheh

HappyIrfa said...

kami pun baru dapat smpul raya dr kompeni.sepeket je ada 10 keping dalam tu.kalau dapat isinya sekali lagi bagus..hehe

cHeRyNa PiReS said...

memang cantik pon sampul nieh...dulu metrojaya punya pon cantik. agaknya brapa la org dpt utk design kad nieh ye?

selamat hari raya mama...nice blog. cantik kaler blog nieh:)

zue_annie said...

cantiknya..dulu masa kat tmpat keje lama dapat bnyak smpul raya..tmpt keje baru ni x dapat pon lg huhuhuh

tu la dalam org x kasi nah ambik ko belambak cik hubby bg lak hikhik

slamat hari raya

Elyn said...

i ske kumpul sampul raya. cantik2 sampai syang nk bg org. tp setiap satu dr lain 2 i smpn la.

Syima ~Mama Kyra~ said...

byk sampul raya, bykla duit nak bg org :)

alfa juliet said...

saya pun dah ada sampul cimb...cantik

my little family said...

MA pun dpt sampul cimb ni gak. Tiap2 athun wajib dapat xpayah pening2 sbb akak keja citu..hahahaha

eynda said...

Nak sikit :-D

Zura said...

mmg cantik...

kirana said...

gilerrrrrrrrrrrr banyak
semlam gi tukar kat maybank..seme dah habissssss

cimb dpt 4 jer env

zh-ena said...

hehehhehe suami ena beli sampul raya upin & ipin jea..bdk2 mesti suak..beli kat jusco

hazlin said...

salam,
n3 kita samala pulak hari ni... cam ada chemistry je. :)
bila nak pindah rumah baru? raya kat rumah baru ke?

Mak Su said...

dorang dah betambah2 kreatif

EIJAM'S FAMILY said...

a'ah cantik kak.. tue rezki akak sekali dapat banyak gitue..

CuTeMiUt78 said...

wah... byknya.. memang cantik kan sampul cimb ni..

shiemz said...

Agak2 ade x sampul untuk hadzeq ghaya nieh? hehhe

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin. From: Shiemz sekeluarga

makcikpc said...

Sampul raya company saya tak mcm nak menyambut raya je..mcm nak menyambut kemerdekaan je...borinks!

Selamat Hari Raya - MakcikPC,Mr.Pres,Ammar & Arissa

UnGu VioLet said...

Akak..

Selamat Hari Raya Aidilfitri dari mar untuk akak sekeluarga..
Mohon maaf zahir dan batin jika ada keterlanjuran kata dan bahasa..

Moga Syawal ini memberikan seribu kegembiraan, kebahagiaan dan kesyukuran buat kita semua.. Amin..

Salam Lebaran ikhlas dari Mar..