Wednesday, October 14, 2009

~ Nasi Goreng & Karemel Lagi ~

2 hari ni... mama ada kursus... so balik pun awal dari biasa... syok sesangatla... dalam kesibukan.. dapat balik awal...adalah satu nikmat yang tak terhingga... setiap weekend... mama tak de masa masak untuk keluarga... jadi bila dapat balik awal... usaha gaklah untuk memasak walaupun simple-simple je....


Nasi goreng.. rencah telur ngan bilis je... tak letak cili pun... letak karot.. bertambah-tambah Aqilah makan...


Karemel lagi... seminggu dua ni asyik masak untuk orang je karemel kan... papa ngan Aqilah pandang je.. kali ni mama masak untuk family mama plak...


Alhamdulillah menjadi sesangat... struktur dia pun halus je...


Makan ngan buah koktail bila dah sejuk2 dalam peti ais... nikmat...nikmat...

5 comments:

mamaEsya said...

sedapnya..nak resepi, le?

ArissaPutri... Moment in My Life said...

hmmm .. pandai mama aqilah hias nasi goreng tu ..nampak menyelerakan. Karamel pun nampak menarik .. nak resipi karamel leh?

Zura said...

menduga imanku nie...

eynda said...

Sedapnyer cream caramel tu....my feveret :-)

syafiqa said...

HAI, MAMA QILAH
saye nak resepi karamel bole..
jalan2 tejumpe blog akak
nampak cm sdap je karamel tuh

ni email saye
syafiqasalim@gmail.com