Tuesday, October 20, 2009

~ Paip Sudah Pasang ~

Alhamdulillah.. paip-paip di tiga bilik air sudah dipasang...
papa Aqilah je yang pasang...


Kata papa paip brand ni elok... mama tak pernah sangka yang
seketoi besi cenggini rege 70 ke 80 henggit... ingatkan 7 ke 8 henggit je...ahaks..







Sekian dulu citer paip air... nanti mama citer perihal lampu lak ahaks... tapi mama tak banyak lampu lawa-lawa... yang paling banyak...lampu kalimantang sahaja ye...hiks...


6 comments:

EIJAM'S FAMILY said...

xpeler.. kan tahan lama skit klu beli paid air harga macam gitue..

kirana said...

mmg mahai kak ooiii.nak 7 8 n hengget adaaa..amik yg plastik hihi :)

ieyla said...

Tak kisahlah kak,lagipun bukannya selalu berhabis duit untuk mencantikkan rumah nie....yang lawa pun nanti rumah akak juga,takkan rumah besar dan cantik nak guna barang murah2 kot....takut nanti tak tahan lama plak.....

izman said...

mak aik... mahalnya. tapi tengok desingnya cantik, pelbagai fungsi dan tahan, aku rasa pelaburan ko tu berbaloi.

Mak Su said...

paip tu alang2 pasang, biar yg bagus. kalau tak - dia asik nak terpeleot jer

imz said...

stainless steell mmg tahan..mahal skitla...tp cantik paip tu...