Monday, November 23, 2009

~ Tido Berkelambu ~



Disebabkan banyak nyamok...
Jalan terakhir adalah...
..BERKELAMBU...
Ini adalah kelambu Aqilah masa baby...
Actually kelambu ni memang besar...
So tak de masalah nak pakai sampai Aqilah besar..
Kalau kita yang dewasa pun boleh masuk dalam ni..
Tapi kaki terkeluarla sikit klu berlunjur tu..
Kalau kita tido mengerekot sikit...
Sure boleh..hiks..



p/s ~ Aqilah kurang sihat... demam.. jap ok.. jap demam.. risau gak..
ingat kalau hari ni tak baik gak.. nak bawah gi klinik Ampang gaklah.. tapi tuhlah
makan ubat sikit punya susah...camana nak buat pun tak tahula...


12 comments:

Nurkasih said...

hmm sian anak awk aqilla ye..susah mkn ubat apa kata awk buat mcm nie.campur skali smua ubat n pancut skali je dlm mulut dia.atau pun cmpur skali smua buat kan air ribena masukan dln air tu jgn buat byk2 setakat 1/2 cawan je.tgk bleh x dia minum..anak saya pun susah mkn ubt..jadi saya buat mcm tu.jgn skali awk cmpur dlm susu ye nnti dia xnak susu lg...bye...
http://adynorkasih.blogspot.com

aZeeMaH said...

muat lg yer si anak dara tu tdo dlm kelambu..kekekek


psst..kak...sarung bantal tu sama cam kita punyer..kekekkeke

alfa juliet said...

sekarang memang musim demam

♥ QaseH ♥ said...

herm g r klinik kak,,,,

muat g aqilah dlm kelambu ek,,hehehehe

Rauf said...

ohhh almost everything goes same to me lahh ur new house. sy ni pun byk nyamukkk...

Myrabella Yeo said...

kesian aqilah... myra pun demam gak... kejap je baik pastu demam balik. batuk n selesema pun ada gak. mcm2 cara dah buat. makan ubat mcm nak kena dera. punyalah seksa... badan baru nak naik dah susut balik. tapi mujurlah dia tetap aktif...banyak akal. ~mama myra~

1superkids said...

Kak Dear, submit ur stories, win prizes and get your blog featured. Come join us at http://1superkids.com

CuTeMiUt78 said...

alahai sian aqilah.. demamnya.. demam tukar situasi baru kot.. eemmm berguna gak kelambu tu kan

Mak Su said...

sian dia, makan ubat sambil nyanyi dan borak2, moga ingatan dia taklah terlalu gerunkan ubat tu :)

eynda said...

Comelnyer dia tido dlm kelambu :-)

~aSHa~ said...

dia demam nak adik tu...uhuhu

alia said...

cute jer tido dlm kelambu