Tuesday, December 29, 2009

~ Butik Pesona Puteri ~


Sila klik gambar di atas untuk ke ~Butik Pesona Puteri ~

Terlebih dulu... alhamdulillah... mama sebenarnya nak uar-uarkan butik online mama ni seawal tahun baru 2010... tapi disebabkan sudah ramai yang bertanya... mana butik yang dimaksudnya tuh... huhuhu.. mama segan sebenarnya... yerlah mama ni orang kata barulah bertatih nak berjinak2 dengan bisnes online nih kan... so maybe banyak sangatlah kekurangannya... cuma mama harap... jadikan penglibatan mama di dalam bisnes online ni untuk memeriahkan dunia bisnes secara online yang sedia ada nih... untuk permulaan mungkin tak banyak item yang mama peragakan di butik tersebut... kesemua kain yang ada untuk penghabisan stok yang ada kat rumah... harga yang dipaparkan pun harga lelong... kos penghantaran pun secara percuma untuk permulaan ni...tapi insyaallah menjelang tahun baru.. mama akan tambah item-item yang lebih menarik lagi... mama harap semua orang jangan segan silu untuk bertanya tentang butik mama tuh ye... Sekian... terima kasih...

7 comments:

Uda said...

salam..
tahniah mama..
semoga bisnes mama sukses..

Diarihatiku1976 said...

ooo dah launching ekkk... tak panggil pun aku utk potong riben ekkk...ahaahsks..

ikan emas said...

Tahniah,
kena jd ahli ke?
nak oder laa..

kalau tlg promosi blh dpt free?

kirana said...

semoga biz akak berjaya

umi ameer said...

Tahniah..
anda setapak menuju kejayaan..
nanti i nak tempah jugak ye?

yantz-yeem said...

wah akak dah ada butik...mmm camnie leh ar upah jahit baju je kat akak pasnie..boleh?

iNa said...

congrats...
semoga sukses... :)