Tuesday, December 29, 2009

~ Jom Main Pasir Ngan Qilah ~

Ni sambungan citer gi Pantai Bagan Lalang hari tu... kitorang belum sempat habis makan lagi... Aqilah dah start enjin main pasir... huhuhuhu... tapi tak per.. ikutkan ajelah kan... kata nak bagi anak happy sesekali kan...


Kalau dilihat...sebenarnya papa dia lebih dari anak dia teruja nak buat istana pasir... ahaks...


Tiga orang dari anak cousin... pun tak sedar diri main pasir...


Memang kehendak dia la nak sangat main pasir kan... layankan ajelah...




Inilah dia istana pasir yang diorang buat...ahaks... ntah apa-apa je..
Tenet kat umah ni slow cam siput... so ini je gambar yang dapat mama upload... ada kesempatan mama upload gambar jap lagi... maxis broadband terlalu la slownya kat kawasan ni.. mama pun tak tahu naper...huhuhu...





3 comments:

MRS. K said...

ari tu pon ingat nak bawak mak ayah gi goldcoast... tapi telajak gi PD lak...heehehe.. kay pakai celcom berukben.. laju tak laju la.. ok la

eynda said...

Boleh geng dgn hannah...hannah suka main pasir jugak...balik dari pd hari tu dia korek pasir dlm pasu pulak hihi...

genny da bomb said...

iskk geram sungguh tgk cik mek molek nih..meh paha ni gegettttttt!!huhuhuhu