Sunday, January 10, 2010

~ Kek Batik Lagi ~


Macam manis sikit kek batik mama ni... kena kurangkan susu pekat sikit next time..

Hari tu kebetulan dapat sms dari ex clasmate (Su) pasal dia dok teringin nak makan kek batik... (Masa tu dia masih pregnant... sekarang dah miscariage.. tumpang sedih gak....) Dan Kebetulan gak tengok kat fb Mayang mama Aiman... dia ada buat kek batik ni.. aduhai sedapnya... disebabkan kebetulan-kebetulan yang tersebut di atas... keteringinan mama untuk membuat pun berkobar-kobarla kan.. cam siang malam teringin je nak buat.... mlm tadi kul 12 gitu turun bawah untuk buat kek batik je...ahaks... ala buat dia kan tak susah mana... zup zap je dah siap... pas tu terus simpn dalam freezer.. hari ni pepagi dah leh potong... anak beranak bekfes ngan kek batik jekla ...huhuhu....Banyak kebetulannya kek batik ni...

9 comments:

iNa said...

sedapnye kek batik...
ina suka kek batik ni..nyum..nyum...

fuadnis said...

mama..nape tak buh resepi kek batik..kita tak tau buatla..

Riena @ MamaAneesa said...

hai mama...memang kebetulan sangat2....riena pun hari nie wat kek batik cuma tak sempat nak publish kat entry jer.....so kita layan sama2 la kek batik nie....

Diarihatiku1976 said...

ada bawak gi opis tak hari ni.. hiih...

onniey84 said...

pandainya mama buat kek...sedapnyaa..my favourite tuu

alfa juliet said...

mcm sedap jeh..menjejes air liut ni

Mak Su said...

marvellous :)

imz said...

cmna nk buat ek kek ni..leh bagi resepi?

DiAry of Me said...

share lh resepi kek batik