Sunday, January 10, 2010

~ Nasib Coffe Table Runner Mama ~

Camana nak menghias rumah...


Runner mama dia buat selimut `meow' dia....


Camner tu....




Huhuhuhu.... ada tak mama-mama yang ada anak bawah 5 tahun rumah sentiasa je kemas ye..? leh kongsi tips tak...? Kadang-kadang bila mak mertua datang mengejut... kelam kelibut dok mengemas rumah... penat weeehh...sebab dalam satu hari klu cuti tu... ada kot 5 kali dok kemas n sapu rumah...

3 comments:

azi said...

hehe....sama je budak2 ni kalau yg pompuan tu suke benor dia gunakan alas meja, bantal, kabinet rendah, bear, babydoll....semua jd permainan depa..haha...kat rumah tu kemas pagi......tengahari.....petang...malam leps depa tidor..hehhe

Nurkasih said...

hi mama aqilah...
saya mmg suka baca blog awk..tgk telatah anak awk yg comel tu...biasa la tu ada anak umo mcm tu mmg lask dan aktif..xkan nak tgk anak kita dok diam je..anak saya pun mcm tu gak..larang lg dia buat...eheheh

hatiberbunga said...

ahaks! mmg tabik spring la kt mana2 mama yg ada anak bwh umo 5 thn & umah nya kemas spjg masa. hehe..