Sunday, February 07, 2010

~ Menu Makan Malam ~

Sebenarnya menu ni menu malam bila ntah.. mama pun tak ingat... tapi tetap nak tempek jugak, adalah permintaan dari seseorang tuh... hiks.. apapun... inilah dia menu nya.. ri tu pernah tulis entry... tapi entry sesado... gambar tak de.. bis.. klu dah ada entry tak de gambarnya.. tak lengkap kan.. adalah orang tak puashati...hiks... So ni lah dia gambar menu malam tu...


Puding marble roti....


Masal lemak cili api telur... sedap ya amat nih..lama tak makan...


Tumis sardin.. letak bawang bebanyak sikit...
tak habis esoknya leh cicah ngan roti...


Goreng tauge... goreng jangan lelama.. masuk tauge terus padam api..


Last sekali ayam goreng perap ngan halia ni menu tuk aqilah nih...



5 comments:

Pnut said...

masak lemak telur itik tu peberet seisi keluarga kami..terutama dua hero tu...malatopsss

PuteriSatu said...

pnut.. ya ke..saya tu telur ayam je saya belasah pnut..itu je yang ada...hiks..tapi mang sedap ya amat..

LiAnA said...

masak lemak telur tu yg meleleh tgk.. ada sambal belacan pulak huh lagi bertambah2 nasi :-p

PuteriSatu said...

masak lemak telur tu akak suka pecah masa santan mendidih tu.. akak tak suka rebus dulu sebelum masuk dalam santan... akak suka yang pecah2 sikit tuh...fuh... mencabar time tak nak kasi telur kuning dia pecah tuh... hiks...

alia said...

SEDAPNYA...NAK PI MKN LA...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...