Sunday, March 14, 2010

Template Baru

Orang bertemplate baru.. mama pun nak bertemplate baru.. lastly... tunggang terbalik blog mama...huhuhuh... buat sementara waktu ni... ini jekla seadanya.. nak godek bagicanggih lagi. dah tak reti dah..Ada sesapa tahu tak camana nak edit date kat tepi sebelah kiri ni.. asyik undefine je.. nape ntah.. mama tak reti dah nak godek...


2 comments:

wanie_cmi said...

wahhh template baru..
emm....header kat atas tu akak kena kecik kan sket..baru nice..ngam ngam soi ngan template dia..

emm yang date tu..blog husb sy pun jd camtu jg..pastu dia gobek kat mn ntah..da ok..nanti saya tnya dia..

Afne said...

afne pn was2 bila nk tukar tempalte blog. tkt jd mcm sesetengah blog tunggang terbalik. alhamdulillah ok masa buat tu. tukar pn sbb dh boring background lama & org asik komplen blog afne lmbt loading. mungkin sbb dulu afne tukar sendiri 2 column kpd 3 column.

aritu izan mntk afne tukar pn jd tak tentu hala. buat kt amy ok plak. afne rasa akak kena cari design template yg mmg siap 3 column. klu tukar background saja mmg kelam kelibut skit.

takpe kak, buat pelan2. insyallah ok ;)