Tuesday, April 13, 2010

SimplySiti

Teringin sangat nak beli SimplySiti nih...
Tetengah bulan ni... poket pun tengah senak-senak....
Tapi nafsu begitu bergelora teringin nak beli...
Nak tunggu gaji... lambat benor lagi....
Paaa... tak nak belikan mama ke pa....


Cantik...


Bertuah...


Berbakat...


Apa yang tak de kat Tok Ti nih...


Lengkap sebagai seorang wanita... cuma masih belum dikurniakan zuriat...

Paaaa... bila papa nak belikan mama SimplySiti ni pa.... dapat compact powder dia seketoi pun jadi la paa.... ini adalah entry memujuk... ahaks....

5 comments:

~♥ iella ♥~ said...

samala..teringin gak nk beli. dah g usyar-usyar kt watson..cm best ja produk Siti nie..

kirana said...

siti sentiasa comel di mataku!geram tgk muka dia..manis senyum..

myranaqi said...

teringin jgk nk pakai..
nk jgk2...nnti akak dh beli nnti akak cete erk ok ke x produk 2..huhuh

M@L@ said...

cantek siti...

Khadijah Abu Bakar said...

Tu lah bila dah dgr simply siti cam rasa nk tukr product plak mnalah tahu nti ctik cam tok ti