Friday, April 16, 2010

Toner SimplySiti



Nanti mesti ada yang kutuk... baru sat tadi nak kumpul duit gi umrah...ahaks...
Last-last gi Ampang Point jap tadi... terjah Watson.. nampak barang SimplySiti...
Harga leh tahan.. tapi yang buat tertarik.. sebab boleh bawak solat... maklumlah.. pepagi mama harus bersiap dulu baru solat... so.. dengan barang-barang kosmetik SimplySiti nih... mama boleh bawak solat tanpa was-was... Kebetulan toner dah habis... so mama rembat jekla Toner SimplySiti nih untuk permulaan...nak beli semua sekali harung tu... tak mamfu ler mama... kata nak jimat cermat kan... sebulan satu barang.. boleh kot... tengok camana toner ni.. kalau ok.. next month leh beli Pencuci Muka dia lak.. rege pun RM29.90 jugak...

9 comments:

~♥ iella ♥~ said...

kalai okey lagi kasi tau sama kami yaaa...kami pun nk try pakai gak SimplySiti....

Alida Ali said...

Bestnya...saya cari kt watson jusco balakong ni takde lak lagi...

Diarihatiku1976 said...

kalo ok habaq mai no.... lewat sehari bajet nak gi umarah.. sbb dah beli toner... sepatutnya lagi 3 tahun dah jadi 2 tahun 364 hari

Mak Izz said...

aritu sy dh try brg2 makeup dia (krim muka c-bright), blusher, eyeshadow, lisptick + gloss & eyeliner. so far, mmg tertarik hati. tertarik bkn sbb minat kt ct tp sbb produk dia mmg berkualiti.

tp xdela plan nk mbeli sume, mgkn 1 @ 2 brg shj. akak trylah, nt share dgn kami ye.

*niat umrah apa kes? hahak hahak.. fomfuanla katakan..

alfa juliet said...

tak try tgk pulak kat watson..

~ ReD ~ said...

cuba kalau org bukan artis buat produk kecantikan, mahu nya kita fikir beribu-ribu kali nk beli @ tidak.

artis punya produk, sekejapan je laris. huhu

Lelord said...

cam canteeek jek botol tu

Oyis said...

nanti kak puteri wat review eh kalo kelapangan. cam curious plak. saya kalo brand artists biasanya sceptical, tp saja, nak tahu jgk :P

aNIe said...

Puteri 1...nanti dah guna...kalau best beritau tau.