Sunday, May 30, 2010

Rasa Nak Baring-Baring Je....

Baru lepas brekfast...bihun goreng (Atok Aqilah buat) dengan cucur bilis + bawang (mama buat).... dengan Nescafe tarik... (hahahhaa... nescafe ajela... nak kena control ler...) Hari ni rasa nak baring-baring je... semua kerja malas buat... Nak layan Aqilah pun gagah2kan jugak nih... dahla memacam ragam dia... Adeeeeh...

6 comments:

azi said...

salam ziarah...tahniah utk mama aqilah....hehhe biasa bila dah berbadan dua nih..musti rasa nak baring2 jer..

Mommy Lily said...

salam kak, tahniah yee...jaga kesihatan baik-baik. kalau ada yang mengidam nak makan tu suruh abg gi belikan cepat2 ye..=)

alfa juliet said...

sedapnya cucur bilis mama

whizatie said...

kak,

tahniah ya...saya awal seminggu dari akak...ohh yer ckp psl nescafee kan..saya pun antu nescafee dan teh...tp doc lelaki sorang kat umah nih mmg kawal makan minum saya....adehhh mmg xleh tahan kemaruk kopi dgn nescafee nih...tp teh kekadang saya bantai gak...

~ ReD ~ said...

mcam2 plak peel nya org mengandung ni ye??huhu

zie said...

mama..leh je layan nescafe tu cuma kuantiti kurangkan jgn lebih 3 cawan sehari.. ok jer..