Wednesday, May 26, 2010

Teringin Mee Kari Pulak Dah....

Aduhai tekak....
Pepetang gini.... teringat mee kari pulak dah...
Sedapnya kalau dapat makan panas-panas diperah dengan asam limau kasturi..
Peergghh... meleleh airliur mama....
Lebih sedap dan puashati kalau dapat buat sendiri...
Letak kerang banyak-banyak...
Aaarrrgghhh... sedapnyeeeee....
Nekad.. Jumaat ni nak masak mee kari...
Tak sabarnya nak tunggu hari Jumaat...

10 comments:

MRS. K said...

POS KAT JIRAN BLAKANG DAPOR NI JUGAK YER.. HEHE

Angah said...

haaaaa... kontrol sket mama ye.. nanti terlebih berat plak masa peknen nih..

TAPI.. memang kecur air liur la huhuhu

.::MY DOUBLE F::. said...

hye akak.. salam perkenalan

A.I said...

a'ah. kalau masak sendiri lagi puas hati. kerang kasi banjir! ekekekeke..

FADZLIN IRINA said...

saya pun naik terliur pulak baca n3 ni....

alfa juliet said...

rasa kagum melihat ibu mengandung leh makan mcm2...sy punya keinginan tapi tak kesampaian...setiap kali mkn muntah

Lelord said...

nak skettt

rynas said...

hamboi..akak ni buat saya terngidam sama ler...

Diarihatiku1976 said...

lorrr.. jumaat ker... tak ngaja le aku tumpang makan.. ahahakss

Oyis said...

hmm mama ni buat saya yg x peknen pon ikut terliur sama la. dah la saya ni kalo nak mkn apapon kena wat sendiri, bkn bole gi kedai beli huhu. sedih la plak.x pe,yg penting, yg berbdn dua dpt. dah jumaat dah ni,dah dpt x mee kari nya mama?:)