Tuesday, June 08, 2010

Aqilah.. Hari Ini!!!!



Ini gambar baru ambik kejap nih...
Gambar yang terbaru dari Aqilah Najla...
Susah sangat ajak posing dendiam...
Posing dia.. seme ngarut-ngarut...
Hahahaha... Yang ni jekla yang semenggah sikit....
Suka sangatlah anak dara sorang ni kalau mama cuti....
Bangun tido tadi jek dah senyum-senyum tengok mama ada depan mata.... Macam tuhlah bebudak... sebab tu ramai yang berenti kerja hanya semata-mata nak tengok anak membesar depan mata.... Huhuhuhu... tunggulah papa Aqilah gaji 10k nanti.. bolehlah fikir nak berenti kerja... waakakakka... zaman bila ntah... doa-doa-doa... doa kena selalu... harap tuhan makbulkan... dapatlah mama benti kerja jaga makan pakai anak suami je kat umah.... hahhahhaa... berangan tak boleh tahan tuh...

3 comments:

Ummi Aisyah said...

posing ala model yek aqilah..cute jer
**saya pun teringin nak jadi full housewife..hehe kena tunggu en suami gaji 15k dulu**

alfa juliet said...

sy pun tunggu gaji 10k..tapi kalau dah tua baru dpt, mcm tak best plak duk umah

Kaklong @ Izan said...

comelnye aqilah...
Betul tu kak...bila time cuti duk umah ngn anak...rase taknak pg kerje dah...nak duk umah jd surirmh je...