Wednesday, June 09, 2010

Sup Ketam....



Malam tadi buat sup ketam... perrghh.. gigih weh.. dalam badan tak berapa nak stabil nih... mual ada.. loya ada.. payau ada... lemah badan tu usah cakapla... tapi dah tekak ni nak makan... kebetulan MIL and FIL datang.. bawak ketam fresh dari Sepang... klu lambat masak... hilang pulak rasa manis ketam tuh... petang tu jugak masak... Aqilah pun sama naik lah makan sup ketam... suka dia... mama pun bermangkuk2 gak la.. tak makan nasi je.. ratah je ketam tu... mama letak mushroom... sedapnyeee.... yummy...

10 comments:

LayarLara said...

suka makan seafood kah?? ada can pompuan lagi..

QasehAiris said...

bestnye...boleh toraii jugak nih...hihi

QasehAiris said...

best nye...blh torai nih...hihi..bahan nye mcm sup bese ker??

nieda said...

sedapnya, sup ketam boleh increase breastmilk..hehe

CkYnHaShiM said...

ahhhh..tidakk..!!!! terliuq dah ni..huhuhuhu..nak gak..

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

oooo..heaven nyer sis
tapi tak pernah lagi makan sup ketam...

mamarifqy said...

menarek!
akak..nak resepi..cam besh jeee!!
wat la entry tuk resepi !plssss

nanonano said...

hehe sedap2,
xpernah lg mkn ketam yg dimsk sup..
nk try la..

Delima said...

wah.. sedapnyeee.. saya yg tk peknen pun mengidam gak nihhh.. hahahahaha
akak punye ragam peknen ni mcm saya punya ragam masa peknen hannah dulu arrr...

alfa juliet said...

ketam ni masak kunyit pun dah sedap..yg penting isi penuh kan kan