Tuesday, August 24, 2010

Kerusi Comel....

Comel je kerusi ni... kitorang memang kalau demam ke.. memang Klinik Hana nilah yang kitorang tuju... sebab Dr Hana tu... sangat-sangat baik n friendly... lama sikit tak datang.. mesti tegur... hai.. lama tak nampak... eh-eh doktor ni.. nak suruh kitorang sakit selalu ke...?? gegegge... nantilah ada masa nanti mama snap gambar ngan doktor Hana yang sangat-sangat baik hati ni.... Hari tu gi klinik... klinik Dr Hana dah berubah wajah... ada daun-daun hijau dah.. dulu tak de... dan yang menarik hati.. ada sepasang kerusi yang sangat comel.. Aqilah mula-mula takut nak duduk.. maybe dia ingat hiasan je... dah duduk situ... elok-elok montot dia kat kerusi tuh... hahahaha.... meow busuk dia wajib kat sebelah.. memang tak pernah tinggal lah kucing comot tuh...

Aqilah yang debab... umur 3 tahun 3 bulan... berat Aqilah 20kg... tapi menurut doktor.. masih sesuai dengan umur dia lagi... cuma kena jaga sikit takut lebih dari tu.. nanti obesiti pulak.. hahahaha.... Aqilah ni makan dia tak la banyak sangat sebenarnya.. kadangkala... 2 hari tak makan nasi.. cuma menyusu tu dia kuat sikitla... Mamil Gold 1.6kg tu cuma bertahan 10 hari je... huhuhuh... tak perla.. janji dia sihat.. tu dah cukup dah... takta demam-demam biasa tuh... memang biasalah bebudak kan.... Gambar kat atas tu dia baru bangun tido.. terus bawak gi klinik.. tu yang mata dia sembab tuh...

6 comments:

Rizziela said...

comelnya aqilah dengan kerusi tu

Zura said...

comelnye kerusi tue...

mummy_ayu said...

comel je kerusi tu....

Jiey^Mien said...

cun ah kerusi tu.. siyes berkenan!

alia said...

tomel tuan putri ngan kerusinya

Ibu Piya said...

berat aqilah 20kg..sama berat ngn budak tecik piya tu...xlarat nak dukung lgi..nasib la dia faham..comel qilah..