Thursday, September 30, 2010

Hasil Trim Rambut Depan Aqilah...

Rambut depan Aqilah dah terlalu panjang... sampai cucuk-cucuk mata dia time raya tu dah nak potong dah... tapi Atok Aqilah balik awal ke kampung.. mama memang tak berani je nak potongkan rambut Aqilah... sebab dia memang tak dok diam... Tapi dengan Atok dia elok plak dia tahankan kepala dia suruh potongkan rambut depan dia tuh... Ni lah hasilnya... hahaha.. belasah je.. janji pendek...


Sekarang memang dah macam-macam memek muka dia buat....


Layankan ajelah.. bebudak ye tak...

Ni budak kuat makan nih... dapat pulak sup ayam... memang tak nak berenti makan... sebab tu badan sama bulat ngan mama... tapi lepas pantang nanti.. mama tak nak bolat cam Aqilah dah... mama nak selim melim tau... (Verangan mak jenin... ahaks...)

4 comments:

~ ReD ~ said...

mcm rmbut sy ms kecik2 dulu. pendek n rata kat dahi :D

Makanan Aka-Ala Fear Factor [Asia]. Ada Beranikah Anda Makan?

EIJAM'S FAMILY said...

cute...

antalya said...

pic aqilah yg last tu sbijik mcm muka papa dia hehehe..

Mummy said...

COMELNYER AQILAH...semoga jadi anak solehah