Saturday, October 09, 2010

Terkilan Tak Dpt G Open House Acacia Park...


Anak dara mama yang kebosanan sebab lama sangat tunggu papa
dia yang menolong gotong royong Majlis Jamuan Raya Acacia Park...
"Mana papa ni.. tak balik-balik ambik Qilah.. hish... bosannya..."


Selsema yang teramat-amat...
Batuk yang tak leh tahan-tahan...
Rasa nak tercabut anak tekak.. huhuhu..
Kepala berat...
Rasa nak demam..
Hajat di hati nak ke majlis gotong royong Acacia Park..
Apa kan daya... badan tak larat...
Malam ni hanya papa dan Aqilah saja yang pergi...
Terkilan rasanya tak dapat berkenal mesra dengan jiran tetangga...
Orang kata... tak de rezeki.. macam nilah....

4 comments:

Rizziela said...

tak perlah...tak ada rezekiuntuk kali ni...badan tak berapa sihat kan

wanie_cmi said...

alahai...siannya...alahan ehh kak?


jom amik angpow kat belog mama....

@e_da said...

kesian akak.... alahan mmg camtu..nak kemana pun takde mood ya... sian aqilah...

alfa juliet said...

org akan paham kalau pompuan peknen tak gi..lainlah kalau org tak waras..hehe