Wednesday, November 03, 2010

Aqilah Dan Engah...

Aqilah.. kalau dapat jumpa ini orang...
Memang tak ingat mak bapak....
Ini orang dah macam dia punya idola....
Kalau boleh nak pegang tangan Engah dia sepanjang masa...
Nasibla hari kenduri tu Engah dia bz sikit...
Sebab Adik Bongsu Engah dia kawin...
Tapi tetaaaaaaaap jugak...
Gambar ni gambar time nak balik...
Nak berpeluk sakan ngan Engah dia...
Sempat ajak Engah ikut dia balik...
" Engah... Engah ikut Qilah balik umah Qilah ye..."
Huhuhuhu....

4 comments:

Rizziela said...

Peminat no satu Engah ek?

mamasue said...

eee...tomeinye Qilah ni....kene cuci gambar ni,letak kt bilik dia...kata Engah tu idola dia kannnn....

norihan said...

mesti engah dia pandai layan aqilah ni...

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

comeynya aqilah..mkn bsr mkn cute.. nway, akak sihat ker??? tgh sedih ni kak..saya pun dpt komen/ komplen yg mcm prnh akak dpt dr mmbr sblm ni..sgt sedih lah akak.. kita x prnh kondem2 org..tup2 ada gak org yg x suka ngan blog kita..sedih sgt2 akak..