Thursday, November 04, 2010

Kakak Aqilah Yang Dah Besar...

Memang dah besar anak mama nih... umur dah 3 tahun 6 bulan... alhamdulillah... syukur pada tuhan... membesarkan Aqilah tak banyak susahnya... alhamdulillah tuhan permudahkan... doa mama siang dan malam.. Aqilah membesar dengan sihat dan bijak..

Malam tadi... pukul 3 pagi... mama agak dia bermimpi... boleh dia bertanya... "Mama.. Adik maner mama..? Naper dia tak kuar-kuar dari perut mama..???" huhuhu... Dalam mamai-mamai tu mama jawab jugak... "Ok.. tak lama lagi adik keluar ye.. nanti boleh main sama-sama... ok.." huhuu... tak sabar nak berkawan agaknye anak dara mama nih...

Atok Aqilah cerita.. tiap kali mama dan papa kerja... bila dah hampir petang.. dia akan kata " Atook... mana mama atok... Qilah rindu kat mama..." alahai anak mama...

Bila kita terangkan sesuatu perkara.. suka sangat cakap "Ya ke???..." "Ya ke mama..???" cam orang besor-besor...

Budak yang dah tak sabar-sabar nak gi sekolah... suka sangat ajak  mama main cikgu-cikgu... dia jadi anak murid... cute sangat... Nanti ye sayang.. next year insyaallah mama hantar Aqilah ke sekolah...

12 comments:

Orked said...

wah! seksinya kakak qila..

Puteri Satu said...

orked... gegegege...

norihan said...

comelnya kak aqilah...dari kecik sampai besar muke dia tak sangat berubah...moga jadi anak yang baik ye..

Diarihatiku1976 said...

aa besau dah anak ko ekk.. cepat je masa berlalu... tapi dalam besar-besar tu nak tanya gak... dah tak pakai pampers lagi ke ??? atau still pakai... sbb kan dah besar.. dah boleh cakap nak ekekekk...

Puteri Satu said...

norihan... insyaallah....

Puteri Satu said...

dairihati.... dah tak pakai dah... tapi mlm je pakai.. time nak tido.. huhuhu... itupun.. klu rajin bangun tetengah malam kejutkan dia.. tak yah pakai pampers pun tak per.. tapi tahu ajela.. aku ni pemalas sikit nak bangun tetengah malam... penat ler... so aku pakaikan aje pampers kat dia sebelum tido... leh la aku membuta sampai ke pagi.. huhuhhu...

nasazfrog... said...

kak syukur anak2 membesar depan mata kita... besar dah aqilah... kak take care tau... :)

ann @ hatiberbunga said...

qilah dah makin bijak! hihi..

shiemz said...

hns...menantu aku ker nie? seksi aihh...nak tayang kat sapa?? hnss.. dah la debab... siap laa jadieq menantu aku nanti.. ramping mcm aku gak aku kejekan... hahah

Ieza said...

comelnya kakak..cantik rambut..

sayunk said...

jempot singgah.. tgglkn jejak..
http://sayunk.blogspot.com/

AnggerikDiTangkaiMawar said...

comel nya aqilah..