Tuesday, January 11, 2011

Saya Sudah 23 Hari (Semasa Gambar Ini Diambil)


Saya sudah 23 hari semasa gambar ini diambil...
Saya sudah pandai nak berkepit ngan mama saya.... tak kasi mama saya gi memana...

Ha... time dia tido cenggini..bolehla nak buat itu ini... klu tak..jangan haraaaaaaaap...

Note : Pasal rasa lambat benor nak nyampaikan 30hari berpantang ni ek...?? Masa Aqilah dulu jap je dah 44 hari.. ni nak nyampaikan 30hari pun terasa lama benor... hish....

10 comments:

mummy_ayu said...

wah...tomeinya hero tu..
lena tido...sabar..ime cuti nie..relax tul2...nanti dah keja..lagi penat..taime tu..bila la nak cuti..

Bonda Mawar said...

ku dulu nak abiskan 44 hari tu memang berasa lama sgt!!
nt dh pantang anak ke 2..tataula..

iNa said...

ala tomeinyeee..
geram tgk baby..

Chik Na said...

gerammnya dia..so comel..

LayarLara said...

nanti bila dah 60 hari mesti ko cakap... napalahhhh cepat sangat 60 hari..

cikceriacorner said...

comelnye akak..:)

SUZIE APAI said...

sbor ye mama....

nti kan, lps abis pantang, jap aje rasa budk tu besar...

antalya said...

akak amik cuti 90hr ke

mummyzara said...

salam ziarah tengok baby baru!

Syerah Omar said...

salam kak!!

tetinggal keretapi sungguh la.taktau akak dah besalin laa..huhuhuhu..tahniah kak!!baby sgtt comeyyy.selamat berpantang ye kak :)