Monday, February 14, 2011

Nyawa Mama....


Nyawa mama = aqilah najla & aqil naufal, rasa mcm nak nitik airmata tengok gambar dua bradik ni.. Doa mama kalian membesar dgn sihat dan bijak ye nak.. Kalau tengok gambar ni... orang kata... Aqilah kakak yang sungguh baik... tapi elok je lepas snap gambar ni... dia lepuk muka adik dia dengan kucing busuk dia... merah la dahi si adik... dan Aqilah pun dapat sedas kat bontot... mama cubit... adui.. memang kena banyak sabar tul la.... Apapun..nakal ke..degil ke.... inilah nyawa mama....

18 comments:

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

mcm tue jugaklah perasaan mak ayah kita kan kak kan? oleh itu... sayangilah mak ayah kita seperti mana mereka menyayangi kita. kita nie nyawa mereka...

cikmOt said...

kak...adik aqil naufal, cam muka akak dah...

kena banyak sabar ngan si kakak...dia nakkan perhatian lebih tuu...

MRS. K said...

ada butang like tak? hehehe

Rizziela said...

Aqilah kakak yg baik la...dia gurau2 dengan adik ajer

Diana AR said...

biasa tu adik beradik..jeless hehe

Zana_MamaBatrice said...

biasalah tu sis..
aqilah pun baru belajar terima adik dia..selama nie dia sorang2 jer kan..la nie...nak manja2 pun adik dah ada...

mummy_ayu said...

memang rasa lengkap kan tambah2 bila dah ada sepasang anak2 nie kan...

tapi bab kena sabar banyak tu memang tul...

Yu'xan Lee said...

hehe comei2 anak mama nie yea..geram tgk...

nome said...

comel bangat kakak dan adik...ada iras2 la...lg2 tang mata tuh...mmg sama betul :D

ikan emas said...

comel n ciut..

nakal ke ?

bangun malam ke ?

aqilah jaga adik tak ?

alfa juliet said...

comel dua2....cepatnya naufal besar

fadh said...

nama blog pn kena tukar...xbleh guna nama "blog mama aqilah" dah...sbb xadil utk adik nye...kena taruk nama aqil naufal sama heheheh

ibuafiqahhuzaifah said...

salam kak,

camtu la kak dugaan anak 2 nie..
sama la anak2 irnie..
kakak slalu buli si adik..
kena banyak2 sabar..
kadang2 di luar jangkaan kita tindakan tuh!

ann @ hatiberbunga said...

olololo.. sweet nya tgk 2 beradik ni! ;)

cikceriacorner said...

comelnye akak...:)

HaNiE said...

cutenya 2 budak tecit ni..

Haslinda said...

lawak pulak baca bila aqilah libas adik dia dgn kucing busuk..hahaha

Alinlai said...

hehehe... jeles juga tu ;) biasalah budak2...