Monday, December 19, 2011

1 TAHUN - AQIL NAUFAL - 18 DISEMBER 2011

Sebenarnya semalam dah besday si bujang saya ni..
Tapi semalam bz tahap melampau...memang tak sempat nak nak upload gambar..
So hari ni baru berkesempatan....
Happy besday Aqil Naufal.... dah satu tahun dah kamu ye nak....
Mama doakan semoga Aqil Naufal membesar dengan sihat dan bijak...
Dan menjadi anak yang soleh dan solehah..
Bahagia dunia dan akhirat....

Dia memang sangat geram tengok kek kalerful tuh....
Kakak kata... kek dia punya..sebab ada patung ultraman....huhuhu
Dah besar kamu ye nak...


Kek adalah di sponsor oleh Cik Ngah... hahahaha.... dan pilihan kakak Aqilah... :)
Tengah belek2 kek.. dan-dan dia kata dia nak kek ni.. rupanya tercongok ultraman tu ha kat kek tuh...
Hahahhaa..... si bujang tu... terkinja2 jekla..tak tahu menda...huhuhu...

5 comments:

shiemz said...

Hepi behday menantukuu.. semoga pjg umur n murah rezeki n jadieq anak yg soleh k... muahhh

zoe said...

skjap je dah setaun kak,sy jdi reader blog sjak Qila kecik lagi, skrg ni dah ade Naufal.. lame betul kan.. Happy Birthday Aqil Naufal.. semoga menjadi anak yang soleh..

Dalila Hamid said...

hepy besday aqil..semoga menjadi anak yang dapat membanggakan kedua ibu bapa...... cantik kek :)

Deq's Qienz said...

hapi sebeday aqil..smuga mjdi ank yg soleh :))

CkYnHaShiM said...

epy besday naufal...setaun dah..comel ngan ensem la dia..moga jadi anak yg soleh dan kebanggaan keluarga...