Tuesday, February 14, 2012

Anak Sheikh Muzaffar Shukor

Comelkan anak dia...???
Dan saya juga suka tengok muka Dr Halina tu...
Gigi dia sangat cantik...
Nak berangan jadi doktorlah sekejap...
Kih kih kih kih...

Masa ni tak silap.. Bella ni baru sebulan usianya.. dia dah rendam dalam pool... :)
Kita anak dah setahun pun takut2 nak rendam anak dalam pool kan... hiks..
Padahal tak de apa pun.. cuma kita je takut terlepas.. maklumla budak2 dalam air kan licin...


Dan saya sekarang sangat suka baca blog Dr Halina banyak info yang sangat berguna...
Yerlah dia kan Doktor.. nak jugaklah ikut cara doktor jaga anak...ahaks..
Sesapa nak baca klik kat SINI


Nota : Dan pagi tadi saya jadi Tarzan Comel kejutkan anak dara saya bangun tido untuk pergi sekolah... hahahha... gelak dan senyum ye tuan-tuan dan puan-puan sebab perkara itu adalah sangat2 adventure saya rasa...  :)

No comments: