Tuesday, February 14, 2012

Rambut Aqilah....

Ini anak dara saya...
Anak dara saya yang punya bermacam ragam...

Bila saya kemana-mana adalah segelintir orang mengatakan...
"Eh.. anak akak ni model iklan syampo baby ke kak..?"
"Sebab macam pernah tengok kat tv..?"
Perasaan saya adalah... vaaangga la jugak...
Sebagai ibu.. mesti semua orang akan rasa mcm tu kan...
Eh mesti anak aku comel.. mesti anak aku cantik..kan..
Mana ada ibu yang tak puji anak sendiri kan..kan..kan...
Bagi saya... anak-anak saya adalah anak yang paling comel dalam dunia nih...
:)

Dan ramai orang kata rambut Aqilah cantik...
Rambut Aqilah lebat..hitam...
Ramai yang tanya saya... Aqilah tak rimas ke berambut panjang...
Jawapan saya.. menguruskan rambut Aqilah sangat mudah...
Sebab Aqilah sangat suka cuci rambut....
Dan setiap kali saya nak ikat atau dandan rambut dia...
Dia okey-okey je.. walupun saya perlu lah jugak memujuk...
Tapi okey-okey je... gambar kat atas tu lepas dandan...
Bila buka dandan tu..dia jadi curly... sangat comel...

9 comments:

saya tak tipu.... said...

sgt sihat rambut dia......bestnye ade anak pompuan ye!

♥cikmOt♥ said...

rambut dia sangat cantik...anak2 saya takde rambut gini...seme halus2 dan perang...

@lfidah @dim said...

cantiknya rmabut dia..lebat pulak tue..rambut anak saya sikit jea..lmbt nak panjang...

Anonymous said...

Alaaaa.. ibu mna yang tak obses dengan anak sendiri. Tapi, berpada-pada. Anak-anak itu madu, mereka jugalah racun.

Semoga Aqilah jadi anak solehah. Penyejuk hati mama dan papa. Amin.

syariza09 said...

comel...dr dulu lg minatkan rambut aqilah ni

Oyis said...

cantik rambut aqilah! lama x nmpk dah pjg dah

.:hana radzi:. said...

amboi2..kemain lagi posing dgn rambutnye yg cntk tu yea.. :)

Aza Suhaiza said...

comeyner rambut kakak qiela

Aleeya (Yaya) said...

ak ah lebatnye rambut qilah...cun...pe rasianye kak?rambut damia nipis je..halus plak tu..kongsila tips kak...