Wednesday, February 15, 2012

Buku Bacaan


Baru sekejap tadi library bergerak ofis saya muncul kat department saya..
Bermacam jenis buku ada... novel ada... buku ilmiah ada.. buku masakan ada...
Pilih je mana satu nak... tapi saya fikir 10 kali nak pinjam sebab memang tak de masa nak baca.. hahahha...
So jalan terbaik.. jangan tak pinjam saya pinjam je buku yang saya boleh baca untuk anak-anak saya....

Nota : Pagi tadi saya kelewatan bangun tido.. dan saya tak sempat jadi tarzan yang comel... kih kih kih.. dan alhamdulillah anak dara saya sangat behave untuk ke sekolah pagi ni... syukur pada tuhan... bangun pukul 6.50.. siap2 sama dengan anak dara... pkl 7.15 dah tercongok dua beranak dalam keta... 7.20 sampai gate sekolah.. ngam2 pkl 8. sampai ofis... huhuhu...

1 comment:

saya tak tipu!!nina the mummy said...

bestnye ofis u...........