Tuesday, April 03, 2012

Saya Sangat Shomot!!

Naufal dah pun nak masuk setahun 4 bulan daa...
Dan berlari dah pun....cuma bercakap je belum.. takat uuu aaaa jekla...
Saya pun dah bagi dia rasa banyak makanan dah....
Malas nak pantang2 kan sangat... hahahah.. sebenarnya tk larat nak pantangkan...
Tahu jeklah kan budak2.. apa kakak makan.. itu lah yang dia nak makan..
Walaupun makanan tak berkhasiat...
Kat umah.. saya tak pantangkan sangatlah anak-anak saya...
Yerlah anak-anak saya tinggal dengan atok dia kan...
Atok dia kadang2 bagi je budak2 ni makan aiskrimlah...
Jajanlah... tapi yerla jarang-jaranglah...
Kita nak tegur pun.. mcm tak best gaklah...
Nanti mak kita kecik hati plakkan... Kalau sesapa yang anak2 dia mak yang jaga.. mesti tahu camana perasaan serba salah yang saya selalu rasa...
Apapun... tawakal alallah ajelah ye tak....

Ni tengah makan calsium.. oklah kot..berkhasiat... hahaha...
Kakak dia makan.. dia pun bedal sama...
Bekas dia belum habis.. dia nak satu lagi....
Ini budak sangat-sangat bijak....


"Shomot tak saya????"

3 comments:

mummY daniSha said...

betul2...kdg2 serba salah..kite x nak bg..tp nenek and aunty2 die bg...huhu..anak2 pun konpius..mama x kasik...nenek kasik heee

shila shahila said...

seriously he's so cute :) welcome to my blog hee :)

shaliza said...

salam kak...
betul tu, kalau anak2 tinggal ngn atuk mereka mmg pasrah redha jerlah...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...