Wednesday, May 16, 2012

Aqilah Dengan Kad Ucapan Hari Guru :)


Malam tadi pukul 10 malam baru saya terbaca kat status fb sapa ntah.. 
Yang 16 Mei adalah hari guru... so semua kelam kabut...
Sebab dah plan nak kasi kad kat muadibah Aqilah... 
Tapi sebab tak perasan hari guru adalah hari esoknya (hari ini)
So semua jadi kelam kabut.. kedai confirm dah tutup nak beli kad or samting kan...
Iyerla... manalah saya nak ingat hari guru kan... dedulu masa saya sekolah.. 
Hari guru hanya disambut kat sekolah jek.. buat satu acara.. adalah yang menyanyi ke
berlakun ke... dah itu je.. cukup lengkap dah hari guru masa tuh..
Tapi sekarang tidak lagi... bila hari guru budak2 semua berlumba2 nak kasi cikgu hadiahla..
Bunga lah.. kad la.. memacam kan.... iyerlah zaman dah berubah kan.... 
So atas kreativiti tangan keras saya.. dan tangan comel Aqilah.. terhasil lah kad tuh..
Jadilah dari tak de kan... janji ada untuk Muadibah dia....
Yang penting Aqilah ada usaha nak kasi samting kat cikgu dia...
:)

2 comments:

syanasaid said...

best cikgu2 ari ni dpt byk hadiah kan

Oyis said...

cantik kad tu. kreatif anak beranak ni :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...