Thursday, July 19, 2012

Cerekarama Ameera - Akan Datang :)


Ini adalah berita gembira untuk peminat drama Ameera yang berakhir malam tadi dengan ending  yang sangat menyentuh hati... dan ramai lah peminat2 tak puashati termasuk saya sendiri... Tapi kalian jangan risau ye... sebab tuan direktornya akan menyambung drama Ameera di Cerekarama tak lama lagi... so sama-sama kita tunggu... hahah saya siap g komen mintak jangan matikan watak Ameer lagi... ( hahaha ada tuan direktor tu kesah komen ko???) eh mana tahukan.. dia tengok ramai yang mintak jangan matikan watak Ameer nanti dia pertimbangkan..kan kan kan... tapi kalau difikirkan betullah.. kalau watak Ameer mati... sapa nak jadi hero.. tak syoklah hero lain... Ameer memang sesuai dengan Syamsul Yusof (Eh.. macam dah jatuh hati kat Syamsul la.... kah kah kah) kelako..kelako... best dia berlakun... macho dan nampak very gentleman... wuhuuuuu.....



2 comments:

SyaNa said...

hahaha sana sini sume cerita psl ameerah ni
mula aku mcm konpius sape la amer yg kena bunuh tu
rupenye cerita ke??
hahaha nampak sgt lama x tgk TV

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

haaaaaaaaaaaaaaaaa ada sambungannnnn????

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...