Thursday, July 19, 2012

Drama Ameera - Sad Ending :(


Status saya : Sedih : Sebab ending Ameer mati :( - saya betul2 bajet amer pakai baju kalis peluru... rupanya bajet saya sekadar bajet je.. ameer betul2 kena tembak dengan si Farouk durjana, pak berahim pun satu.. kata samseng sg buluh tapi hapah, sekali tikam tak lut... tak besst aarr ameer mati.. sob..sob..sob... (Eh-eh overnya saya kannn....apapun ianya sekadar cerita drama semata2)
Note : Harap ada Ameera II lepas ni...  Kalau korang tengok kat fanpage Ameera ni malam tadi... beratus pengomen.. macam2 komen... kebanyakannya semua tak puashati Ameer mati...
 

3 comments:

Sue said...

sempat gak tgk malam tadi... tp byk da cite yg happy ending. sekali sekala bagi la sad ending pulak.. eheh tp mesti ade ameera 2 kot...

cikceriacorner said...

salam kak..sy pon xpuas ati..ending dia xbest..

gadisworld said...

ending sangat tak besttt..hu..hu..sedeyyy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...