Tuesday, August 28, 2012

Gambar Balik Beraya :)

Saya sebenarnya bukan rajin snap gambar bila berjalan raya...
Yerla macam segan pun ada... dan cerita raya saya pun sudah diceritakan semalam...kan..
So... ni gambar balik dari beraya umah kakak ipar kat Salak Tinggi....
Saya up gambar anak bujang saya jekla.. sebab anak dara saya ketiduran di belakang...
Dan saya juga malas bercerita.. biarlah gambar saje yang menceritakan segalanya...
Hahahhaa.. dasar pemalas betullah kan....






Kat belakang tuh.. kakak Aqilah tengah main buai dengan sepupu dia Mahfoz kat pondok kayu depan umah akak ipar.... memang tak sedar orang kelilingla klu berjumpa berdua tuh... baik... pehtu gaduh.. gaduh.... pehtu baik.. gitula sampai sudah... hahaha.. bebudakkan....




4 comments:

antalya said...

bulatnya kakak aqilah

Irfa said...

hai adik

LizHairi said...

naufal dah kurus sket....

cikceriacorner said...

selamat hari raya kak..maaf zahir dan batin